John Blund? Tomten? Någon?


Förtillfället önskar jag att min födelsedag eller liknande var morgondagen för just nu har jag alldeles för många cravings. En liten lätt förklaring till bilden: Nya iPhone 4G, Halvlånga Nike joggingbyxor, Högtalare till iPod (perfecto till alla soliga dagar på stranden), Nya löparskor i detta fall Nike, Blonda slingor i mitt råttfärgade hår, SATC-boxen som jag önskat mig i snart 5 år men aldrig fått, haha, Dolce & Gabbanas godomliga parfym The One, En svart Skeppshult Nova Sport, eh ja, en cykel alltså, hehe, Sköna headphones till en iPod Nano och även Armand för joggingturerna, En iPod Nano i rött, Volume Master och sist men inte minst MacBook Pro. Så den som känner sig manad att lägga ut lite stålar på mig - varsågod, här är mina cravings!

By the way, hade ingen aning om att han hette John Blund, haha. Jag har då alltid sagt Jan jag (hehehe), jag skrev Jan Blund men började snabbt tveka... och tur är väl att google finns, annars hade ni fått er ett gott skratt. God natt, nu ska jag gosa med Janne Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0