I'm back


Okej, det är väl dags nu! Jag har utlovat ett inlägg inom kort till många och här kommer det. Bloggen har inte varit en utav mina prioriteringar på senaste tiden. Har haft massor och skriva med aldrig kommit mig för. Men nu mina kära läsare, nu hade jag tänkt att det skulle börja rulla på som vanligt. Nu känner jag hur inspirationen flödar, bara jag slog ner arslet och började skriva ner mina tankar i ord. Nice! Kan berätta att under tiden min blogg har "legat nere" har det hänt massor. Har hunnit med en grym utlandsresa till Kato Daratso bland annat. Det kommer nog bilder ska ni se, annars så hänvisar jag mina vänner till Facebook. Något annat som har varit aktuellt under denna tid är även min APU som till en början blev helt f-ing fel. Men det ordnade upp sig rejält när jag böt och det blev helt grymt. Så för tillfället leker livet ganska så mycket. Till råga på allt så får jag sommarlov på onsdag. Inte helt illa pinkat, som min far brukar säga. Haha. Kan faktiskt nästan utlova en update redan ikväll, är fan på G nu. Puss! PS. En liten förändring på bloggen vore ju inte heller helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0