68 days of summer

YES YES YES. Äntligen har jag fått mitt efterlängtade sommarlov!! Eller ja, egentligen typ igår men idag är det official. Idag skulle jag ha spendera en timme i skolan för att lyssna på rektorns snack och därefter en halvtimme med klassen. Och därmed skulle jag alltså få lov att vänta i TVÅ TIMMAR på tåget... så jag valde att stanna hemma istället :) Men nu ska sommarlovet firas med tacos, jordgubbar och grädde! Eh ja alltså, inte på samma gång. Haha. Men damn, jag är så grymt taggad för sommaren och nu har den tammesjutton börjat. 68 days of summer, here I come!!

PS. Kikade precis in på min studieplan och såg att jag hade ett MVG i Svenska A!! :D Suuuprise! Nu tittade solen fram också, kan det bli bättre?


Ville bara visa min lycka med denna bild! Haha, mitt snygga face också! Bild från Kreeeeeeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0