Yesterday


Här kommer ett litet inlägg mitt i natten. Sounds good right? Tänkte "lite kort" sammanfatta min gårdag som var ganska outstanding. Började dagen ganska tidigt (sisådär kl 08.00). Därefter rullade vi iväg, fem brudar/kvinnor/tanter/tjejer/flickor (ja, ni fattar), emot Sågmyra och Lager 157 där jag skulle sätta min fot för första gången actually. Till en början var jag dock inte det minsta imponerad det fanns mest bara skit rent ut sagt. Men till slutet av den stora lagershopen börja det likna något. Det flesta märkesjeansen till grymma priser fanns. Jag är dock väldigt kräsen när det gäller jeans, så jag hittade såklart inga, hehe. Efter lite krubb så rullade vi vidare emot Insjön och Lager 70. Haha, vilket inte var något och hänga i julgranen direkt. Tänk er slutrean på Vero Moda. Det fanns bara massa s k i t.

Vi hade dock en tid att passa eftersom vi skulle på 6-års kalas 6 o'clock. Fem minuter i sex så hade vi precis börjat rulla hemåt vilket resulterade i att vi blev sena, och tro mig, det fick vi minnsan höra, hehe. På kalaset bjöds det iallafall på grillad kycklingfilé så jag trivdes ganska bra. Min käre bror skrämde skiten ur mig med en leksaksråtta men annars så var kvällen hur grym som helst. Många mysiga människor och galet mycket skratt och härj. Då trivs jag som fisken i vattnet! :) Dagen idag har inte heller varit fel: Thai-mat, mys och kubbspelande. Men nu måste jag ladda upp för morgondagen och dom 27 grader som yr.no utlovar. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0