Finalen

Hej, hej. Hemskt mycket hej! Haha. Update vare ja. Det ska vi väl kunna fixa :) Jag trivs som fisken i vattnet i denna värmebölja. Spenderar de flesta dagarna på bryggan stekandes i kokosolja med mysiga människor. Ett annat skäl till varför min uppdatering suger nuförtiden är att min dator varit kaputt. Men nu ni, nu har den fått sig en rejäl omgång av en datakunnig person. Det tackar vi för :) Så nu fungerar min lille plutt som den ska (nästan, förutom att batterisladden är glapp).

Gårdagen spenderades i grannstaden med grill och lite alkoholhaltiga drycker. FANTA OCH ROSÈ!! Jäkla låt och sätta sig på hjärnan, suger gör den också :) Men det stämde nästan. Firade på vin och rosé, inte helt fel en sommar kväll i juli. Dagen idag har varit helt OK. Lite segt till en början. Sedan tog jag mig till bryggan och fick lite sol på mig och ett svalkande dopp, eller snarare fler svalkande dopp. Hehe. Gick upp till huset för lite lunch. Sedan ner till bryggan igen. Åkte vattenskoter (i'm in love with it!!!!), så stört jäkla kuuuuuuuuuuul!!

När åskmolnen började visa upp sig tog vi vårat pick och pack och jag rullade hem. Kom hem och förstod att det skulle bli en sjujäkla åskväder. Upptäckte också att jag var den enda familjemedlemmen i huset. Kul kul. Höjde ljudet på tven och tog datorn med mig ut i tv-rummet och lådsades som att jag inte hörde, för att jag inte ville sitta själv i mörkret och tystnaden och lyssna på åskan. Det började t.o.m skaka i väggarna!! Pappa ringde sedan och förstörde min klyftiga plan och sa åt mig och dra ur alla sladdar. Buhu.

Nej fan vad jag har skrivit nu. Nu jäklar, nu laddar jag till tusen inför VM-finalen mellan Holland och Spanien. 11 minuter kvar! KOM IGEN NU SPANIEN FÖR FA-AN!!! Make momma proud!! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0