Random summerpic's


Hotellet, Kreta.


Johanna 18 år.













Kvällsdopp.


Laaaazy days.


Båttur med lilla ekan.

Ville langa lite bilder så det fick bli lite gott och blandat från mobilen (därav kvaliten) och lite andra bilder. Dagen har bestått utav fika, mys, sol och bad vid bryggan. Därefter flög det i mig och Johanna att vi skulle på drive-in-bingo, hahaha. En upplevelse vill jag säga! Det var t.o.m premiär för mig, aldrig varit på det tidigare. Men vann man nått? Nej. Skit-bingo. Haha. Jag hade en siffra kvar på min lilla bricka och jag blev helt uppspelt och överlycklig. Johanna trodde jag fick bingo och tänkte trycka på tutan, jag hann dock börja vifta med händerna och gestikulera att det inte var bingo. Haha. Ni skulle hört vilket jäkla liv det blev. Grannarna var väl inte allt för glada på oss. Hehe. När de började ropa ut att de tackade för sig och hoppdes att vi hade haft en trevlig kväll så suckade vi i kör och slängde ner våra brickor i en kasse och tänkte starta bilen då vi hör att de fortsätter ropa ut siffror. Hahaha. Jag och Johanna tittar på varandra lite snabbt och började sedan gräva efter våra brickor igen. Haha. Varför sopar de ut "Tack för oss!" när det inte är slut än?! Bra dumt. Ja. Nu ska jag fortsätta att titta på 2 ½ men och hoppas på att morgondagen blir lika underhållande och mysig. Älskar sommaren!! Natti natti.

Kommentarer
Postat av: LINA

haha, ja det gjorde dom när jag var där också! men vi var ju lite smartare än er då kanske... ;)

2010-07-15 @ 11:18:05
Postat av: Cissilito

ääähhh lägg av hörry! vi ville ju bara hem ;)

2010-07-15 @ 22:11:49
URL: http://baccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0