Just the way you are



Om jag ska vara ärlig så blev jag tårögd första gången jag hörde denna låt. Sedan var jag redo att gifta mig med Bruno Mars. Så jäkla fin låt!! Kan vara den bästa låt jag har hört på länge. Kan lyssna på den om och om igen, flera gånger efter varandra. Väntar bara på att den ska komma in på spotty (helst hela Bruno Mars soloalbum också)... men tills dess så får jag nöja mig med att den finns på YouTube i alla fall :) Åh, om man kan vara kär i en låt så är jag det nu. Haha. Vi planerar giftemål någon gång i oktober. 10-10-10 låter väl bra? Haha. Alla är bjudna! Nej men ärligt talat. Grym låt. Nu inväntar jag min andra halva och njuter av de sista dagarna på detta underbara sommarlov. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0