14.45 Sunday

Jag vet inte hur många gånger jag har tagit upp "Nytt inlägg" skrivit några få rader och sedan tryckt på delete och kryssat. Hittar liksom inte orden fast det finns tusen saker att berätta och skriva om. Men nu verkar det finnas ett litet flöde iallafall. Har precis varit ute en runda med bilen och det går hur bra som helst. Nu tänkte jag trycka ner huvudet i teoriböckerna och en kopp kaffe till det. Då är det väl givet att det kommer gå bra? Men tänkte faktiskt hinna med några fler saker denna mysiga söndag. En springtur mot kvällningen och en garderobsrensning och -flyttning (som jag skutit upp i en vecka nu). Håller på med lite förändringar på bloggen nu också. Och var berädd på att det kommer bli tätare med inlägg nu framöver. Kan nästa utlova det. Känner hur inspirationen flödar ur mina fingrar!! Nu kör vi. Eller ja, teoriboken var det.

Kan t.o.m lova ett till inlägg redan ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0