Awesome day

Yes. Igår köpte pappsen en ny laddningsladd till mig, underbart. Blev lite smått uppgiven av att inte kunna använda min fina lilla lapp-topp på hela helgen. Men nu är den back in business igen :) Helgen har förövrigt varit pretty nice. Lördagen bestod av promenad med fröken Johnsson och senare årets första grillning. Kycklingfilé satt inte helt fel, grillad dessutom. Mums! Därefter upptäckte jag att Guitar Hero är grymt jäkla kul (sisådär 5 år efter alla andra, hehe). Förut förstod jag inte hur folk kunde tycka det va så jäkla kul. Men DAMN vad jag förstår nu, helt galet kul. Hihi. Så i lördags var det andra gången jag någonsin spelade GH och jäklar vilka skills jag fick på en kväll. Någon som vågar ställa upp på en battle? Nej, förstod väl det ;) Haha. Joke.

Men nu till denna dag. Och denna dag har varit lite smått perfekt och det jag upptäckte alldeles nyss gjorde den snäppet mera awesome. Upptäckte nämligen att det finns ett nytt Gossip Girl avsnitt tillgängligt OCH att One Tree Hill också släppt nytt avsnitt efter ett lååångt uppehåll!! :) Förutom denna trevliga överraskning så har jag först spenderat 7 timmar i skolan idag. Därefter hämtade mami upp mig och vi drog vidare till Borlänge för presentinköp och shopping. Så jävla nöjd jag blev med mina köp =)) Körde hem från Blge gjorde jag också. Gick toppen! Nu har jag kikat på DHW och druckit hallon-smoothie. Perfekt dag. Och nu ska jag titta på avsnitten och "tagga" inför Nationellaproven i Engelska A imorgon. C ya!

Kommentarer
Postat av: linapinalingonslida

TRÄFFAS PÅ "LOVET"? <3

2010-05-12 @ 20:29:02
Postat av: Anonym

sooounds good babe :D

2010-05-13 @ 09:50:21
URL: http://baccis.blogg.se/
Postat av: Osccar Svalland

Sv; Tack gumman. du är rätt gosig du med;)!

2010-05-31 @ 23:21:11
URL: http://theosccar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0